De zero-emissiezone en vrachtwagenheffing komen eraan. Voor veel Zaanse ondernemers roept dit vragen op over elektrificatie, financiering en laadinfrastructuur van het wagenpark.
Op woensdag 10 juni van 16.00 tot 18.00 uur ben je welkom bij Gomes Trucks in Zaanstad-Zuid voor een bijeenkomst van Gomes en het Zaans Duurzaamheidsloket voor Bedrijven, waarbij deze thema’s centraal staan. Je kan hier praktische vragen stellen en kennis opdoen over de overstap naar elektrisch vervoer.
De bijeenkomst wordt afgesloten met een netwerkborrel.